Pääset tutustumaan seurakunnan ja yhteistyökumppaneiden lapsille ja perheille suunnattuun toimintaan alla olevia otsikoita klikkaamalla.

AJANKOHTAISTA

Ajankohtaisia tiedotteita ja mainoksia tulevista tapahtumista.

PERHEKERHO

Tervetuloa seurakunnan iltaperhekerhoon.

PÄIVÄKERHO

Naapuriseurakuntien päiväkerhoihin ovat tervetulleita myös Petäjäveden seurakunnan lapset.

PIKKULAPSITYÖ

Muistamme seurakuntamme pienimpiä.

PERHEMESSUT JA HIMINÄT

Erityisesti lapsia ja perheitä ajatellen.

VARHAISNUORET

7-14 vuotiaiden toimintaa.

YHTEISTYÖ

Yhdessä olemme enemmän.

Kuvaa klikkaamalla pääset katsomaan mitä Yhdessä vanhemmuuden tueksi- hankkeen avulla saatiin aikaan eri seurakunnissa.

enkeli, lammas, lapsia

Kysy parisuhteesta - kirkon perheneuvoja vastaa

Pohdituttaako parisuhde, perhe, suhteettomuus tai seksi? Miten löytäisin sen oikean ja miten pysyisimme oikeina toisillemme? Miksi keskusteluyrityksemme johtavat usein riitaan? Voisinko vielä löytää rakkauden keskellä arkea ja etäisyyttä? Voisinko saada seksielämämme kohenemaan. - Olet oikeassa paikassa pohdintojesi kanssa. Voit lähettää suhteita, yksinäisyyttä, perhe-elämää, eroamista ja seksuaalisuutta sekä sukupuolisuutta koskevan kysymyksesi kirkon perheneuvojille. Klikkaamalla alla olevaa kuvaa, pääset sivustolle esittämään kysymyksesi.