Perhemessut ja perhekirkot on suunniteltu erityisesti perheen pienimpiä ajatellen. Jumalanpalveluksessa liikutaan, leikitään ja virret ovat useimmiten lasten virsikirjasta.

PERHEMESSUT JA PERHEKIRKOT kevätkausi 2024

Kasteen sunnuntain perhekirkko Su 7.1. klo 12

Lasten ja perheiden kirkkohetki Pe 22.3. klo 9.30 pääsiäisajan tunnelmissa

Lasten ja perheiden kevätkirkko Pe 24.5. klo 9.30

KUVIA TAPAHTUMISTA

Kouluun lähtevien siunaus Aamumaassa 20.8.2023

Kastettujen kirkko 2024

Laskiaissuunnuntain messussa 2023 oli uskon, toivon ja rakkauden alttarit.

Kuvassa uskon alttarille rakennettuja ristejä.

Perhesunnuntai Aamumaassa 20.8.2023

Perhepäivää vietettiin Petäjälahden leirikeskuksessa sunnuntaina toukokuun 29.pvä. Päivä alkoi perhemessulla Petäjälahden kauniissa maisemissa, ja sen jälkeen syötiin maukasta kasvissosekeittoa. Toimintapisteitä järjestivät paikalle seurakunnan lisäksi myös Mll:n paikallisyhdistys sekä 4H- kerho. Kävijöille maksuttoman perhepäivän mahdollisti Yhdessä vanhemmuuden tueksi- hanke.

Paikalla olevia perheitä viihdytti Lastenteatteri Loihun satuhahmot Prinsessa Emilia, Kapteeni Kultakynsi ja Laivapeikko Putro.

Karjokosken tilan Pässi-Pikkunen oli rapsuteltavana.

Pipareiden koristelu on kivaa muulloinkin kuin jouluna.

4H:n nuoret pitivät ongintapistettä.

Tikanheittokisaa käytiin...

Kirkon lastenpaikka. Pieni pöytä ja pienet tuolit. Hyllykkö jossa leluja. Säkkituoli. Punainen pyöreä matto.

Petäjäveden kirkon lastenpaikka