Kesäleirit järjestetään yhteistyössä Petäjäveden kunnan, seurakunnan ja Multian 4H:n kanssa. Molemmille leireille otetaan 30 lasta ilmoittautumisjärjestyksessä. Jos peruuntumisia tulee, otamme yhteyttä varasijalla oleviin. Petäjäveden kunnan lapset ovat etusijalla, mutta jos paikkoja jää, voidaan leirille ottaa myös ulkopaikkakuntalaisia.
Leirin hinta on 60€/lapsi, ja se sisältää ruokailut (aamupala, lounas ja välipala) sekä ohjelman. Leiri-ilmoittautuminen on sitova 19.5. jälkeen. Jos lapsi estyy tulemasta leirille, tai hän joutuu jättämään leirin kesken esim. sairastumisen tai leirielämään sopeutumattomuuden vuoksi, tulee leirimaksu silti maksaa. Leirikirje, jossa on tarkemmat tiedot leiristä, toimitetaan ilmoittautumisen yhteydessä annettuun huoltajan sähköpostiin viikon 21 aikana.

Kuvia aikaisempien vuosien leireistä löydät alempaa. Monenlaista kivaa puuhaa tiedossa!

ILMOITTAUDU NÄISTÄ LINKEISTÄ

1-2 luokkalaisten ilmoittautuminen  https://urly.fi/37RiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

3-6 luokkalaisten ilmoittautuminen  https://urly.fi/37RjLinkki avautuu uudessa välilehdessä

KIDS' FRIDAY:t

PE 9.2.2024 klo 18-20 KIRKOSSA

PE 8.3.2024 klo 18-20

PE 5.4.2024 klo 18-20

PE 3.5.2024 klo 18-20

Nyyttärit ja puuhapisteitä alakouluikäisille.

Joka vuosi vietetään myös yhteisiä kymppisynttäreitä. Tänä vuonna synttäreille saavat osallistua vuonna 2014 syntyneet.

Seurakunnassa toimii lapsikuoro 1-6 luokkalaisille, ota rohkeasti yhteys Leena- kanttoriin, jos haluat kuoroon mukaan!

KUVIA 1-6 LUOKKALAISTEN KESÄLEIRILTÄ 2023

Kymppisynttärit elokuussa 2022

Kuvia kesäleiriltä 2022

Etsitkö lapsellesi harrastusta mihin voisi osallistua kotoa käsin? Fisuklupi on hauska Minecraft-pelikerho, jossa pelataan ja seikkaillaan yhdessä!

Kerhosta saatu palaute: "Lapsi tulee kuulluksi ja nähdyksi!" "Lapsi on aina innoissaan kerhopäivänä." "Ihan huippujuttu!"

Minecraft-pelikerho torstaisin klo 17.30 - 19.30

Lisätietoa ja ilmoittautuminen:

Fisuklupi - Jyväskylän seurakunta (jyvaskylanseurakunta.fi)

ilmapalloja, serpentiiniä, aurinkolasit