Hae seurakuntaan kesätöihin!

Palkkaamme kaksi 15-18 vuotiasta (2006-2009 syntynyttä) nuorta kesätöihin kahdeksi viikoksi ajalle 3.6.- 14.6.2024. Toinen työllistyy hautausmaalle suntion apukäsiksi, ja toinen lastenohjaajan apuriksi alakoululaisten kesäleirille Petäjälahteen. Työaika on 35h viikossa, ja kahden viikon työstä maksettava palkka on 400€ (brutto).

Toivomme työntekijältä reipasta ja omatoimista työotetta, ja hyviä vuorovaikutustaitoja. Positiivinen ja iloinen asenne työhön on aina hyvä lähtökohta, satoi tai paistoi. Lähetä mahdolliset kysymykset, ja vapaamuotoinen hakemus 7.4. mennessä osoitteeseen:

tuija.lesonen@evl.fi .

Mainitsethan hakemuksessa kumpaa tehtävää haet, vai sopiiko sinulle kumpi tahansa työ. Sovimme työhaastatteluista henkilökohtaisesti, ja valinnat teemme huhtikuun aikana.

Onnea työnhakuun!

Nuoret ja isostoiminta

ISTO

ISTO on isostoimintaa Petäjäveden seurakunnassa. Toiminnasta vastaa Johanna-pappi.

nuoria punainen veisukirja kädessä