Kirkkoherra

Toimin Petäjäveden seurakunnan kirkkoherrana. Työhöni kuuluu vastata seurakunnan työntekijöiden esimiestehtävistä ja seurakunnan hallinnosta. Lisäksi teen papin perustehtäviä, kuten toimitan jumalanpalveluksia ja kasteita, avioliittoon vihkimisiä ja hautaan siunaamisia.

Kirkkoherran työssä parasta on jatkuva uuden oppiminen, ihmisten kanssa työskenteleminen ja isojen kokonaisuuksien hahmottamisen ja johtamisen haasteet ja ilot.

Toimistosihteeri
Papintie 6
41900 Petäjävesi

Seurakuntatoimisto palvelee maanantaisin klo 9-13 ja keskiviikkoisin klo 9-12. Muuna aikana voit ottaa yhteyttä sähköpostilla: petajaveden.seurakunta@evl.fi Huom! Seurakuntatoimisto suljettu ma 25.12. ja ma 1.1.2024-