Musiikkiprojektit

Seurakunnan kanttori johtaa musiikki- ja kuorotoimintaamme. Jos sinulla on ideoita, toiveita ja ajatuksia toiminnasta, ota rohkeasti yhteyttä Leena-kanttoriin!

Projektikuoro

Projektikuoro kokoontuu aina tarpeen mukaan vaihtelevalla kokoonpanolla. Harjoituksia pidetään muutamia kertoja ennen esiintymistä. Nuotinlukutaidosta ja kuorolaulutaustasta on etua.

Kuoroa johtaa Pia Jussila, puh. 040-5211071

Lapsikuorot

Laulaminen on paitsi hauskaa myös innostava harrastus.  Kuoroon ovat tervetulleita kaikki laulamisesta kiinnostuneet 1-6-luokkalaiset – niin tytöt kuin pojatkin! Kuoroa johtaa Leena-kanttori.

Harrastus varttuneemmille

Maanantaikuoro on tarkoitettu kaikille jo vähän iäkkäämmille naisille ja miehille, jotka haluavat laulaa yhdessä. Maanantaikuoro harjoittelee seurakuntakodilla perjantaisin klo 10.30-12. Kuoroa johtaa Leena-kanttori.

Konserttitarjontaa

Seurakunta järjestää säännöllisesti myös erilaisia konsertteja. Kesäisin vanhassa kirkossa toteutetaan vanhan kirkon kesämusiikkisarja.

Tervetuloa kirkkomusiikin hoitavaan ja siunaavaan ilmapiiriin!

Tule mukaan laulavaan seurakuntaan!

“Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa, psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne.” (Kol. 3: 16)