Tarjouspyyntö hautojen kaivamisesta

Petäjäveden seurakunta pyytää tarjouksia haudan kaivamisen palveluista 1.9.2024 alkaen.

Tarjoushinnan tulee sisältää haudan kaivuu kokonaishinta per hauta, sisältäen tarvittavien koneiden kuljetuksen, haudan kaivamisen, haudan seinämien tukemisen ja haudan peittämisen. Lisäksi avustaminen hautapintojen laitossa sekä mahdollisesti sulatusten hoitamisessa. Työ tehdään arkipäivinä seurakunnan ilmoittamana ajankohtana. Toimitusten määrä vuositasolla on n. 25-50 kpl.

Tarjoushinta ilmoitetaan yksikköhintoina euroissa per hautaus, alv 0%.

Mahdollisille lisätöille pyydämme erillistä konetyöhintaa sekä henkilötuntihintaa, alv 0%. Seurakunnan tarvitsemista lisätöistä sovitaan tapauskohtaisesti erikseen.

Tarjous on jätettävä 30.4.2024 klo 14.00 mennessä osoitteeseen Petäjäveden seurakunta, Asematie 1 41900 Petäjävesi. Kuoreen merkintä ”tarjous hautojen kaivamisesta” tai sähköpostitse kirkkoherralle osoitteeseen laura.laitinen@evl.fi

Tarjouksen mukana tulee toimittaa tilaajavastuun velvoitteen mukaiset selvitykset, joita ovat selvitykset ennakonperintärekisteriin, työnantajarekisteriin ja arvonlisävelvollisten rekisteriin kuulumisesta.

Lisätietoja antaa kirkkoherra Laura Laitinen 22.-30.4. laura.laitinen@evl.fi tai 040-5262107.

2024-04-17 07:50:00.0